Zpět do eshopu

Fotobatohy: zákaznické centrum

Vyhledejte odpovědi na otázky, které chcete znát.

Jak poznám, jestli je zboží skladem?

Nejste si jisti, co znamená „na objednání“ nebo „odešleme do 2 dnů“?
Avatar
Lukáš
Updated 2 years ago

Víme, že je pro vás důležité vědět, jak rychle jsme vám schopni doručit konkrétní zboží. Proto vám přinášíme vysvětlivky skladových dostupností.

  Skladem   – zboží máme u sebe, zabalíme a když objednáte do 14 hodin, tak ještě ten den předáme dopravci.

  Běžně skladem   – zboží, které odebíráme od distributora/výrobce, ale nejsme schopni v reálném čase ověřovat jeho dostupnost (takové zboží může být velmi žádané a nelze ho v košíku rezervovat). Pro aktuální dostupnost a ověření nám můžete zavolat. Nicméně potvrzení o dostupnosti produktu u těchto produktů posíláme automaticky. Může dojít k opožděnému zaslání objednávky (zhruba o 2 pracovní dny).

  Do X dnů   – zboží je skladem u zahraničního distributora a je nutné ho dopravit do Česka, počet dnů odpovídá průměrné době přepravy na základě předchozích objednávek.

  Na objednání   – zboží není atypické a většinou bývá skladem u dodavatele, obvykle je pak jednoduché ho doobjednat - můžete tedy objednat i více kusů.

  Na dotaz   – zboží můžete objednat, my ověříme dostupnost a sdělíme vám pravděpodobné doručení. Způsob platby lze po objednání změnit, nemusíte tedy ihned platit kartou.

  Očekáváme X. X. XXXX   – zboží už jsme objednali, teď čekáme na dopravce než nám ho doručí. Obvykle to zvládají do 2-5 dnů. Ze zemí mimo EU to obvykle trvá déle. Zboží můžete objednat, o termínu doručení vás budeme informovat.

  Doprodej   – poslední kusy zboží, další už pravděpodobně nebudeme objednávat.

  Vyprodáno   – zboží už není a pravděpodobně už nebude.

Dotaz na skladovou dostupnost?

Pokud si chcete ověřit skladovou dostupnost konkrétního zboží, stačí nám zavolat nebo napsat na chat (vpravo dole modrá bublinka). Při komunikaci s námi nám řekněte název produktu nebo produktové číslo.

Pomohli jsme vám?
😞 😐 😃